Kezdőlap » Szoftver » Heroes III: “semleges” népek leírása

Heroes III: “semleges” népek leírása

A játék kilenc népe közül a három jó és három gonosz mellett van három “politikailag” semleges is, ám ettől ugyanolyan veszélyesek, és attól függően, hogy melyik oldal kaparintja meg a támogatásukat, alakulhat Erathia sorsa.

Stronghold (korábban Barbarian) a barbár törzsek szövetsége. Mint a barbárok általában, rendkívül erős támadó egységeik vannak, ám a varázslathoz hülyék. Varázscéhük csak harmadik szintig fejleszthető, és hőseiknek még az itt lévő varázslatokat gondot okoz megtanulni. Elég olcsók az épületeik és az egységeik is. Haderejük könnyen megerősödik, négy közelharci (goblin, farkas lovas, ogre, behemót), két távolsági (ork, küklopsz) és mindössze egy repülő (viharmadár) egységük van. A barbár hordák igazán akkor válnak erőssé, mikor sikerül az első ősbehemótot besorozni, mely támadása földrengető, az ellenség védelmének 80%-át redukálja! Extra nyersanyagtermelő épületük fát és ércet termel. Speciális épületük a támadóértéket növeli, van egy menekülőalagút, melyen keresztül a szerencsétlen várvédő elfuthat, ha úgy alakul. Na és persze itt a rabszolgapiac, ahol tapasztalati pontokért lehet nemkívánatos lényeinktől megválni.

Fortress, a mocsári szörnyek búvóhelye. A félelmetes és mérgező mocsári lények semlegesek, de félelmetes ellenfelek. A boszorkánymesterek varázstudása csekély, csak harmadik szintig fejleszthető a varázscéh is. Kiadásaik átlagosak, viszont lényeik drágák az árukhoz képest. Haderejük kiváló, és a legtöbb lény speciális képességekkel is fel van vértezve. Lényeik között négy közelharci (gnoll, baziliszkusz, gorgon, hidra), csak egyetlen íjász (gyík harcos) és két repülő (sárkánylégy, sárkánykígyó) van. A közelharciak erőteljesek, a repülők gyorsak. Természetes talajuk a mocsár, ami rengeteg lépést felemészt, így kicsit nehezebb velük a termelés beindítása. Speciális nyersanyaguk a fa és az érc, a vár speciális épületei a védelmi értéket növelik.

Conflux, az elementál várkastély. Ebben a várban a négy elemi varázsosztály egy-egy megidézett képviselője a magja a haderőnek. A tűz, víz, föld és levegő varázslatok mindegyiket megtanulható ebben a várban, a varázscéh is maximális. Inkább a varázslat az erősségük, mint a közelharc lényeik is rendhagyóak, mivel alap és továbbfejlesztett szinten más-más kategóriába sorolhatóak. Alapszinten öt közelharci (levegő, tűz, föld, víz és psziho elementál), és két repülő (tündérke, tűzmadár) egység van, míg felfejlesztve két közelharci (magma- , varázs elementál), két távolsági (vihar- , jég elemenetál) és három repülő (tündérke, energia elementál, főnix) egység van. Mivel a főnix a leggyorsabb repülő lény az egész játékban, a Conflux sereg mindig elsőként kezd a csatában (ha rendelkezik főnixmadárral). speciális nyersanyaguk a higany, a várban felépíthető a mágia egyetem, ahol minden mágiaosztály megtanulható.

Kapcsolódó címkék...

Kapcsolódó címkék...

About Schmidt Dorina

A győri Széchenyi István Egyetemen végeztem. Imádok utazni, írni és borzasztóan sokat olvasni! :)

Ezt mindenképpen olvasd el!

Hogyan használhatjuk a Cool Edit Pro nevű szoftvert

A Cool Edit Pro két részből áll, egy hangszerkesztőből (Edit Waveform View) és egy keverőből …

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük