Kezdőlap » Hotel » Porto-Vecchio, egy korzikai turistaközpont

Porto-Vecchio, egy korzikai turistaközpont

Korzika keleti partjánál található Porto-Vecchio, amely egy jelentős város a térségben. A Földközi-tenger egyik legszebb jachtkikötője is itt található, ami nem is csoda, hiszen Porto-Vecchionak nagyon szép strandjai, és tengerpartja van, smaragd színű vízzel, és fehér színű homokkal.
A településen 27 szálláshely ajánlatai közül tudunk válogatni, köztük találhatók olyan négycsillagos szállodák is, mint például a Hotel Casadelmar és a Hotel Roi Theodore. Az ide érkező turisták elsősorban a 2-3 csillagos hoteleket kedvelik, mint a Golfe Hotel, a Caleche D’or Hotel, vagy a Le Roc E Fiori Hotel. A környéken van egy igen különleges szálloda, a Hotel Castell Verde, amely a Santa Giulia öböl felé nyúló kis félszigeten található. A hely egyedisége a hotel kialakításában van, hiszen szinte úgy érezhetjük hogy a tenger felett vagyunk ha egy apartman ablakából kitekintünk a Földközi-tengerre.

Porto-Vecchioban biztosan nem fogunk unatkozni, hiszen megannyi programlehetőség van ezen a folyamatosan nyüzsgő helyen. A változatos kikapcsolódásért a helyi szórakozóhelyek, strandok, éttermek és bárok is felelősek, azonban hogyha a város nevezetességeit szeretnénk megnézni, akkor sem fogunk csalódni. Látogassunk el a Monticello faluhoz, majd a kikötőt megtekintve nézzük meg a világítótornyot. Amint elérkeztünk a város főteréhez, megtekinthetjük Saint Jean-Baptiste templomát, és Porte Genoiset is.
Porto-Vecchioba többféle módon is elutazhatunk, repülővel kedvező árakon juthatunk el ide, és a közelben két repülőtér is van, ahonnan már pofonegyszerűen néhány órás szárazföldi utazással hamar meg is érkezhetünk. Azonban hogyha kedveljük a kalandos kocsikázást, akkor induljunk autóval, és egy komp segítségével átjuthatunk Korzika szigetére.

Kapcsolódó címkék...

About Schmidt Dorina

A győri Széchenyi István Egyetemen végeztem. Imádok utazni, írni és borzasztóan sokat olvasni! :)

Ezt mindenképpen olvasd el!

Elche, a spanyol nagyváros

Elche városa Spanyolországban, Valenciától nem messze Alicante megyében található. Egyes adatok szerint jelenleg 220 ezer …