Kezdőlap » Hotel » Platis Gialos szigete

Platis Gialos szigete

Platis Gialos, Mykonos szigetén található Görögországban, a Kükládok szigetcsoporton belül az Égei-tengeren. Az iónok települtek le először ezen a szigeten, amikor áthajóztak az akkori Trója területére, azaz a mai Törökországba.

A sziget terjedelme nem nagy, így könnyen megtalálható ez a kis nyaraló város. Elhelyezkedése a sziget déli részén van, ahonnan elhajózhatunk a körülöttünk lévő sok kis zátonyhoz vagy éppen szigetcsoportokhoz. A város szállodákban gazdag, összesen 19 darab található itt, amik közül sok az 5 csillagos is.

Azonban apartmanokban sincs hiány mivel a parton, a Gialos-ban lakók sok kis lakóházat építettek fel az ide érkező turisták számára, hogy bérbe adják nekik. A strandja arról híres, hogy a homokja mikor rásüt a nap, aranyszínűen csillog, ezért hívják a helyiek is csak Arany strandnak vagy Arany partnak. Azonban ha valaki ellátogat erre a térségre mindenképpen ki kell próbálni a kisebb szigetek adta partokat és strandokat, ahova a turistákat hajóval szállítják el, és 4-5 óránként tovább indulnak egy másik fürdőző helyre, azaz nem csak egy partot próbálhatunk ki fürdőzésképpen hanem minimum hármat, ha a reggeli járatokkal megyünk. Azonban ha maradunk az arany parton részünk lehet abban a csodában, hogy akár több tíz méterre is beúszhatunk a tengerbe, és a víz mégis égszínkék marad, és a tengerfenekét is tisztán látjuk egész sokáig. Akik nyugodt pihenésre vágynak, látogassanak el Mykonos szigetére, ahol biztosan nem fognak semmiben csalódni.

Kapcsolódó címkék...

About Schmidt Dorina

A győri Széchenyi István Egyetemen végeztem. Imádok utazni, írni és borzasztóan sokat olvasni! :)

Ezt mindenképpen olvasd el!

Ismerjük meg Mantova-t

Mantova városa Észak-Olaszországban, a lombardiai térségben található, lakossága körülbelül 46 ezer főt számlál. Mantova történelme …