Kezdőlap » Hotel » Nyaralás a görögországi Tolon

Nyaralás a görögországi Tolon

Tolo, a Peloponészoszi-félszigeten található Görögországban, egy igazán elbűvölő település, melyet már a neve is előre jelez, a Tolo jelentése gyönyörű. A tolói-öbölbe a főszezonban érkezik a legtöbb turista, ekkor millióan jönnek ide nyaralni, mivel itt tiszta kék színű, lassan mélyülő a víz, és az egész hely szeretetet áraszt. Tolo egykor halászfalu volt, így a strand a valamikori kikötőből indul ki, ami igazán festői látványt nyújt, hiszen keskeny homok található a parton, míg a távolban dűnéket, és hegyeket láthatunk.

Tolo körülbelül 30 éve lett ennyire népszerű turistaközpont, mint amilyen napjainkban is, ez tulajdonképpen nem csupán a strandjainak köszönhető, hanem annak is, hogy igen sok látnivaló található itt. Ez idő alatt, míg a település fejlődött, természetesen hotelek is épültek, ahol rendkívül minőségi gasztronómiával, és többnyelvű kiszolgálókkal is találkozhatunk. Aki szereti a vízi sportokat, az itt biztosan nem fog unatkozni, hiszen található itt egy búvárközpont, ahol motorcsónakot is bérelhetünk, hogy ellátogassunk a közeli kis szigetre. Érdekesség, hogy az éttermek, és a büfék inkább a part környékén csoportosulnak, a belvárosban kevesebbet találunk belőlük. Természetesen itt sincs hiánya az éjszakai forró partiknak, bároknak, zenés mulatságoknak, melyek többnyire a főszezonban várják vendégeiket, ahogy a Hajózási Hetet is ekkor tartják, amely keretei között a helyi lakosok krétai népviseletbe öltöznek, és táncolnak.

Tolóból rendkívül egyszerűen eljuthatunk Görögország legismertebb területeire, Mükénébe, Athénba, Argosra, Delphibe, vagy Spártába is. Semmiképp ne hagyjuk ki a látnivalók közül az Epidavros színházat, ahova szervezett túrák keretei között is eljuthatunk, hogy megnézzünk egy-egy klasszikus színdarabot. Szintén szervezett hajókirándulások indulnak a Saronic-szigetekre, ahonnan mindössze néhány perc séta alatt odaérhetünk az ősi Assini-hegyfokhoz. Annak ellenére, hogy rendkívül népszerű turistahely, és emiatt rengetegen vannak a helyen, Tolo megőrzi barátságosságát, és báját, ez a hely tökéletes arra, hogy itt kezdjük a Görögországi nyaralásunkat, főleg hogyha még soha nem jártunk az országban azelőtt.
A város látványosságai között még mindenképp kiemelendő a Nafplion, amely az első modern főváros, keskeny utcákkal, neoklasszicista épületekkel. Az óvárost nemcsak a helyi görögök, hanem az itt található nyüzsgő vízpart, a szűk utcák, valamint a kis tavernái egyaránt népszerűvé teszik.

Kapcsolódó címkék...

About Schmidt Dorina

A győri Széchenyi István Egyetemen végeztem. Imádok utazni, írni és borzasztóan sokat olvasni! :)

Ezt mindenképpen olvasd el!

Ismerjük meg Mantova-t

Mantova városa Észak-Olaszországban, a lombardiai térségben található, lakossága körülbelül 46 ezer főt számlál. Mantova történelme …