Kezdőlap » Hotel » Maturín, Venezuela egyik legrégebbi városa

Maturín, Venezuela egyik legrégebbi városa

Venezuelában, a Guarapiche folyónál, a Karib-tenger partjától nem messze fekszik Maturín, melynek lakossága összesen 750 ezer fő. Az ország keleti területén igencsak fontos városnak számít, a városban található hidakon eljuthatunk több államba is. Hogyha Maturínba szeretnénk utazni, akkor a José Tadeo Monagas Nemzetközi Repülőtéren keresztül tehetjük ezt meg. Maturín városa a 20. században indult fejlődésnek, hiszen ekkor fedezték fel a helyi petróleummezőket, amelyeknek köszönhetően az olajipar is kialakulhatott a városban.
A Római Katolikus Egyházmegye székhelye már az 1960-as évektől kezdve Maturínban található, éppen emiatt hogyha itt járunk, érdemes felkeresnünk a Sam Simónt, amely a város legrégebbi temploma. A Bolívar térrel szemben a sugárúton megtaláljuk a város másik legnépszerűbb látványosságát, Maturín katedrálisát, a Nuestra Señora del Carmen székesegyházat. A Bolívar tér, egyébként a belváros központi tere, és egyben a legrégebben épült tér is az egész településen. Itt áll a de Gobierno Palota, amely még a ’40-es években épült. Aki kedveli a kulturális látnivalókat, az sem fog unatkozni a városban, hiszen ellátogathat a Kulturális Központba, ahol a virtuális könyvtárat, és a Mateo Manaure Múzeumot is megtalálja.

Ugyanehhez az épületkomplexumhoz tartozik a Francisco de Miranda téren található galéria is. A sugárút mellett található egy Kultúrház, amely belsejében egy kisebb színház van eldugva, itt akár egy-egy színdarabot is megtekinthetünk. Hogyha a városnézés közben elfáradtunk, megpihenhetünk Maturín egyik parkjában, például a Raúl Leoni sugárúton, ahol egy zoológiai parkot találunk. Hogyha aktívabb kikapcsolódásban szeretnénk részt venni, akkor látogassunk el az Amana del Tamarindóba, amely egy, Maturíntól fél órára fekvő kisváros. A venezuelai városban több szállást is találhatunk, ahova akár online is foglaltathatunk helyet magunknak.

Kapcsolódó címkék...

About Schmidt Dorina

A győri Széchenyi István Egyetemen végeztem. Imádok utazni, írni és borzasztóan sokat olvasni! :)

Ezt mindenképpen olvasd el!

Utazzunk Bolíviába

Bolívia Dél-Amerikában található ország, amely a kontinens közepén fekszik, ezért nincs közvetlen tengerpartja. Az ország …