Kezdőlap » Hotel » Kelsterbach, egy igazi német kisváros

Kelsterbach, egy igazi német kisváros

Kelsterbach Németországban, Frankfurttól nem messze található kisváros, ahol körülbelül 13500-an élnek. A város területe, környezete igen szép, mivel a Main folyó mentén terül el a település, így több olyan virágzó városrészt is találunk, ahol kellemes sétákat tehetünk, vagy csak lazíthatunk egy parkban. Kelsterbachban több kellemes tradicionális német étterem található, ahol a helyi különlegességeket megkóstolhatjuk, és jót mulathatunk. Több parkos, fákkal övezett rész is van a városban, ami nagyon kellemes, zöld hangulatot biztosít az itt élők számára. Régen Kelsterbach települése többnyire mezőgazdasággal foglalkozott, azonban később megjelentek a nagyobb ipari üzemek, emiatt pedig sokan már nem tartják annyira vonzónak, és békésnek.

Ami azonban pozitív Kelsterbachban az, hogy Frankfurt legfőbb reptere mellett található, így hogyha átutazóban vagyunk, vagy épp Frankfurtba igyekeztünk, akkor is megszállhatunk itt, természetesen olcsóbb árakon, és nyugodtabb környezetben, mint amit a nagyvárosban kapnánk. Azok is találnak itt szobát, akik csak egy éjszakát szeretnének eltölteni, viszont hogyha hosszabb távra érkezünk, akkor is megtaláljuk azt, amit keresünk. A TOP Hotel Post Frankfurt Airport például egy olyan 3 csillagos szálloda, amely sokak szemében vonzó ajánlatokkal áll elő, viszont még ettől is barátságosabb árakat kínál a Fair Hotel – Nassauer Hof nevű 3 csillagos szálláshely, ahol verhetetlen ajánlatokat nyújtanak az ide érkezők számára. A Frankfurt Airport Mercure egy kicsivel magasabb színvonalat képvisel, ami az áraiban is meglátszik, viszont ezen szálláshely már wellness szolgáltatásokat is nyújt a vendégei számára.

Kapcsolódó címkék...

About Schmidt Dorina

A győri Széchenyi István Egyetemen végeztem. Imádok utazni, írni és borzasztóan sokat olvasni! :)

Ezt mindenképpen olvasd el!

Utazzunk Bolíviába

Bolívia Dél-Amerikában található ország, amely a kontinens közepén fekszik, ezért nincs közvetlen tengerpartja. Az ország …