Kezdőlap » Hotel » Karlsruhe látnivalói és hotelei

Karlsruhe látnivalói és hotelei

Karlsruhe a francia határhoz közel található város, amely Németországban, a felső-rajnai medencében, a Fekete-erdő határánál fekszik. A város belterületein, és a környező vidéken is több szálláshelyet találhatunk, melyek között vannak drágábbak, és kedvezőbb árkategóriájúak is. A legismertebb helyi szállodák közé tartozik a Hotel Novotel Karlsruhe City, és a Renaissance Hotel, melyek négycsillagosak, de vannak olyan jó hírű háromcsillagos szállodák is, amelyek szintén pozitív visszajelzésekkel rendelkeznek, ezek az Acora Hotel Und Wohnen, és a Hotel Eden.
Karlsruhe területén nagyon sok olyan helyet találunk, ahol kikapcsolódhatunk, sportolhatunk, vagy kulturális elfoglaltságok iránti vágyunkat kielégíthetjük. Csak hogy néhány példát említsünk a látnivalók közül, érdemes ellátogatnunk a Kaiserstraße-ra, az Europaplatz-ra, a Marktplatz-ra, valamint a Karlsstraße-ra is. Amennyiben kedveljük az aktív kikapcsolódást, vegyük az irányt a helyi állatkert felé, vagy nézzük meg a város kastélyát. Persze a múzeumok is izgalmas kikapcsolódásnak számítanak, ezek közül kiemelkedő a Naturkunde, a ZKM Media, valamint a Baden State. Hogyha szeretünk sportolni, akkor jó helyen járunk, ugyanis a városban többféle sportcentrum is a rendelkezésünkre áll, hogy szenvedélyünknek hódolhassunk.
Karlsruhe városába a legegyszerűbben, és nem is olyan drágán repülővel juthatunk el, de vegyük számításba, hogy nem pont ebben a városban fog leszállni a gép, hanem Stuttgartban, így busszal, vagy autóval juthatunk el innen a településre. Természetesen azonban busszal, vagy vonattal, esetleg autóval is elindulhatunk a 980 kilométerre lévő városba, de ebben az esetben is Stuttgart felé érdemes tervezni az utat, majd onnan Karlsruhe-ba.

Kapcsolódó címkék...

About Schmidt Dorina

A győri Széchenyi István Egyetemen végeztem. Imádok utazni, írni és borzasztóan sokat olvasni! :)

Ezt mindenképpen olvasd el!

Tivoli, a reneszánsz város

Tivoli egy Olaszországban található város, amelynek gazdag történelmi múltja van, így jelentős településnek számít az …