Kezdőlap » Hotel » Imola, a versenyzés fellegvára

Imola, a versenyzés fellegvára

Imola egy Olaszországbeli város, ahol körülbelül 68 ezren élnek. Ez a város nem a nevezetességeiről híres, hanem sokkal inkább arról, hogy számos versenyt rendeznek itt, köztük autó-, és motorversenyeket. 2007-ig minden évben rendeztek itt például Formula1-es futamokat is, de azóta a pálya a korszerűtlensége miatt már csak különböző kategóriás versenyeknek, és a motorvilág legrangosabb kupájának, a MotoGP-nek ad otthont.
Imolában több hotel is található, amelyek közül tudunk válogatni ár-, és minőség arányában. Megemlíthetjük például a Best Western Hotel Olimpiát, ahol a szálláshely szolgáltatás mellett sportolási lehetőségeink is vannak, de ugyancsak megfelelő lehet az ettől nem messze található Hotel Molino Rosso, ahol szintén sokan szállnak meg. A magyarok körében a legnépszerűbb a Hotel Donatello Imola, amely egy négycsillagos szálloda, megfizethető árakat kínál a vendégeinek. Hogyha szeretünk vezetni, akkor a városba eljuthatunk autóval is, hiszen a fővárostól indulva 873 kilométer távolságra található Imola, többnyire jó utakon utazhatunk végig.

Mivel Imolában sincs mindig sportesemény, ezért a látványosságokat is megnézhetjük egy városnéző túra közben, amíg épp az aktuális versenyt várjuk. Hogyha nyáron érkezünk, akkor látogassunk el a Rocca Sforzesca erődhöz, hiszen ez nemcsak látványosság, hanem még nyári moziként is funkcionál. Érdemes megtekinteni a helyi katedrálist, a Doumo-t, valamint San Michele templomát is. Amint ezeket megnéztük, látogassunk el a Palazzo Tozzoni-hoz, ami jelenleg múzeumként üzemelő kastély, így a kulturális érdeklődésűek is találnak látnivalót ebben a városban.

Ha valamilyen utunk során Borsod-Abaúj-Zemplén megyébe látogatunk, ne lepődjünk meg, hogyha egy Imola nevű kis falucskára bukkanunk, mivel Magyarországon is van egy ilyen névrokona az olasz Imolának. Közük nem sok van egymáshoz, egyes állítások szerint egy magyar utazó adta ezt a nevet a községnek, mert kalandozásai során sokszor megfordult már ebben az olasz városkában, és úgy gondolta, hogy Magyarországon is legyen egy ilyen nevű hely.

Kapcsolódó címkék...

About Schmidt Dorina

A győri Széchenyi István Egyetemen végeztem. Imádok utazni, írni és borzasztóan sokat olvasni! :)

Ezt mindenképpen olvasd el!

Fővárosi Állat- és Növénykert

Hazánk legnagyobb állatkertje, amely egyben a legrégebbi is, Budapesten található. A főváros XIV. kerületében helyezkedik …