Kezdőlap » Szoftver » Heroes III: Ismerkedés a “jó” frakciókkal

Heroes III: Ismerkedés a “jó” frakciókkal

A Heroes of Might and Magic III kilenc választható népe közül három harcol a jó oldalon, lételemük az élhető világuk megtartása és megmentése a gonosz frakcióktól. Ehhez minden eszközt és varázslatot bevetve, amit csak meg tudnak szerezni vagy tanulni. Közös céluk ellenére persze olykor egymással is hadban állnak.

Castle (korábbi részekben Knight), a lovagvár, amit az emberek laknak. Az épülő város képére pillantva is látszik, hogy ez egy tipikus, középkori európai várkastély az összes korabeli fegyvernem képviselői megtalálhatók az egységeik között. Alapból harcos nép, egységeik inkább a közelharcban jártasak. Három közelharci (alabárdos, kardos, bajnok lovas), két távolsági (nyílpuskás, pap), és két repülő (griffmadár, angyal) egység állítja össze a lovagvár hadát. A varázstudományuk limitált, csak 4-es szintig képesek a mágiacéhet fejleszteni. A várban extra nyersanyagként a két alapanyagot, fát és követ termelnek. Az egész játék legerősebb lénycsoportja, az Arkangyal itt fogadható fel, ám az ára horribilis, 5000 arany és 3 gyöngy darabonként. Emiatt a lovagvár állandó hiánnyal küzd a gyöngyöket tekintve, de érdemes rááldozni az angyalkákra, mert amellett, hogy az egész sereg morálját növelik, a csatában elesett szövetséges lényeket is csatánként egyszer feléleszthetik, és a második leggyorsabb lény a játékban!

Rampart (korábbi részekben Sorceress), kelta mitológiai druidák és varázslók lakják, valamint erdőben bújkáló tündék és tündéri lények. Szintén a közelharc az erősségük, valamint az olcsó, gyors és erőteljes egységek. A heti haderőre áldozott kiadás ebben a várban a legalacsonyabb. Négy közelharci (kentaur, törp harcos, dendroid katona, unikornis), egyetlen távolsági (tünde íjász) és két repülő egység (pegazus, arany sárkány) alkotja az erdővár hadseregét. Varázscéhük teljes, mind az öt szint felépíthető. Harcos és varázsló hőseik egyaránt erősek. A vár extra nyersanyagként kristályt termel, amit az aranysárkányok felfogadásához ad segítséget. A törp kincstár megépítése minden hét elején a kincstárban levő arany mennyiségére 10 % kamatot hoz!

Tower (korábbi részekben Wizard), a hegyek között élő és rejtőző varázslók és alkimisták frakciója. Erősségük az átlagon felüli varázshasználat, és a szinte kifogyhatatlan mana pont, amivel hőseik rendelkeznek. Egységeik közt néhány kiemelkedően erős közelharci is helyet foglal, mégis inkább távolról lövöldöznek, és nyerik meg a csatáikat, még mielőtt az ellenség elérné vonalaikat. Két közelharci (vasgólem, naga), három távolsági (mester kobold, ősmágus, titán) valamint két repülő (vízköpő, dzsinn) alkotja a hadseregüket. Varázstudásuk páratlan, mind az öt szint kiépíthető. Extra nyersanyagként gyöngyöt termelnek, ami a titánokhoz nagy tételben kell! Ennek a várnak a legdrágábbak a hadi költségei, elengedhetetlen a plusz bevételi forrás hozzá!

Kapcsolódó címkék...

Kapcsolódó címkék...

About Schmidt Dorina

A győri Széchenyi István Egyetemen végeztem. Imádok utazni, írni és borzasztóan sokat olvasni! :)

Ezt mindenképpen olvasd el!

Mi a különbség az Europa Universalis 3 és 4 közt?

A legtöbb játékkal ellentétben az Europa Universalis sorozat nem halad előre az időben, hanem technikailag …

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük