Kezdőlap » Hotel » Görögország, nyaralás Stegnában

Görögország, nyaralás Stegnában

Stegna egy kis település, amely a népszerű görög üdülőközponttól, Rodosztól 29 kilométerre található. A kis falu hasonlít a többi, környékbeli kisebb görög településekre, hiszen nyugodt, békés strandot, és családias hangulatot találunk annak jobb oldala felé, azonban a bal oldalán egy hotel privát strandja található, ahol a kizárólag a hotel vendégei fürdőzhetnek, akik legtöbbször német turisták. A helyi strand az archangelosi út mellett található, az úttól mindössze 500 méterre, így a faluban élő helyiek, és a turisták is ideális fürdőhelyre találhatnak itt.

Stegnában a tengerpart homokos, és kavicsos is egyszerre, ez pedig rendkívül kedvező a sportok szerelmeseinek. Általában azok az emberek jönnek ide nyaralni, akik békére, nyugalomra vágynak a kikapcsolódásuk idejére, viszont hogyha már teljesen kipihentük magunkat, és feltöltődtünk, itt is van lehetőségünk aktív időtöltésre. Autót, vagy motort is bérelhetünk helyben, mellyel bejárhatjuk a környék nevezetességeit, vagy bejuthatunk Rodosz városába.

Azért itt is találunk éjszakai pezsgést, elsősorban a helyi tavernákban, bárokban, de semmiképp ne számítsunk olyan bulikra, mint Rodoszon. Ennek a helynek is megvan a maga óvárosa, ahogy minden görög kis településnek, ezt semmiképp ne hagyjuk ki, hiszen számos élményt szerezhetünk egy-egy régi hely felfedezése közben. A helyiek családias vendégszeretete már-már legendás, és az egész falucskára a tisztaság, barátságosság a jellemző. Nem is csodálkozhatunk azon, hogy miért tér ide vissza évről-évre ennyi turista, vendég.
Stegnában megszállhatunk hotelekben, tavernákban, vendégházakban, panziókban és apartman házakban is, de találhatunk kibérelhető villát is.

Kapcsolódó címkék...

About Schmidt Dorina

A győri Széchenyi István Egyetemen végeztem. Imádok utazni, írni és borzasztóan sokat olvasni! :)

Ezt mindenképpen olvasd el!

Ismerjük meg Mantova-t

Mantova városa Észak-Olaszországban, a lombardiai térségben található, lakossága körülbelül 46 ezer főt számlál. Mantova történelme …