mikor indult a facebook

Hogyan indult útjára a Facebook?

...is – akinek a neve valószínűleg nem ismeretlen. A Facebook története nem nyúlik vissza régre. 2003-ban indult minden, amikor is Adam D’Angelo (Mark legjobb barátja) létrehozta a Facemash nevű alkalmazást....

Hogyan ismerjük fel a gyanús e-maileket?

...tudja, mikor születik a gyerekem, mikor van szükségem babakocsira, mikor fejlesztő játékokra, mikor megy a kisgyerek iskolába, kirándulások mikor érdekelhetnek, mikor jönnek a pubertáskor problémái, mikor kell dönteni a továbbtanulásról,...

Miért változik állandóan a facebook?

...Azt már mindenki észrevette, hogy a facebook bizonyos időközönként kisebb-nagyobb változtatásokat eszközöl a weboldalon. Igyekeznek mindent tökéletesre szerkeszteni az oldalon, hogy minden ember igényeit tökéletesen kielégítse. Persze ez szinte...

Facebook-újratervezés

...Gould Stewart akar. Mint a Facebook terméktervezésért felelős igazgatója az ő feladata megbizonyosodni arról, hogy a legutóbbi változások az oldal külalakjában nem billentették-e ki a Facebook “szeretem-nemszeretem” mérlegét a “nemszeretem”...

Miért nem szeretik a magyarok a Google+-t?

...előforduló hibáit. Igen, mert, hogy facebook tele van hibával. Az elmúlt időszakban egyre több meghibásodással, rendellenes viselkedéssel találkozhattunk, amit korábban nem szokhattunk meg. Annyi mindent belepakoltak a rendszerbe, hogy egyszerűen...

Hogyan regisztráljunk céges Facebook profilt?

...Azt már nagyon sok helyen olvashattuk, hogy a facebook használata milyen előnyökkel jár a céges számára. Ám azt is érdemes tudni, hogyan kell használni azt egy cégnek, elsősorban, hogyan...

Miért kiváló marketing eszköz a Facebook?

...Mert a facebook a legjobb közösségi média. Mára már a facebook vált a világ legnagyobb és legismertebb közösségi portáljává. A világon több mint másfél milliárd ember regisztrálva van. Ez...

Miért jó egy facebook oldal?

...portál a facebook, ezért erősen ajánlott, hogy ott hozzuk létre közösségi profilunkat. Ez azért nagyon jó, mert sokkal gyorsabban tudjuk tartani a kapcsolatot az ügyfelekkel, hamarabb tudunk választ adni a...